Ben Galata Şiirinin Sözleri: Sibel Can

Sibel Can'ın yeni albüm şiiri herkesi hayran bıraktı. Şiir ile ilgili Galata'nın hayatında büyük bir anlam taşıdığını belirten Sibel Can, ilk kez sahneye çıktığı yerin Galata olduğunu vurgulayarak Galata ismini taşıyan albümün kendisini başka duygulara götürdüğünü ifade etti.

Ben Galata Şiiri Sibel Can'dan


İşte Sibel Can'ın okuduğu "Ben Galata" isimli şiirin sözleri:

Ben Galata

Cesur... Mağrur... Yalnız...

Yıldızlar yağdırırken üstüme gök kubbe...

Asırlardır ben, gönüllü hapiste...

Yanmasın diye beklerken İstanbul'u

Hep kendi yanan aşık kule...

Ürperdi içim... Hazarfen'i atarken ellerimle...

'Sevda Nağmelerim' kanatlanırken Kız Kulesi'ne...

Yıkamadı depremler...

Meltem oldu fırtına...

Yanar... Söner...

Sevda külleri serperim İstanbul'a

Islanmam yağmurundan... Üşümem kollarında...

Ne zaman kapatsam gözlerimi

Çocukluğum gezinir sokaklarında...

Yalnız, aşık, alev kokar Galata...

Ben Galata Şiirinin Sözleri: Sibel Can Ben Galata Şiirinin Sözleri: Sibel Can Reviewed by Editor on Cuma, Şubat 28, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.