Diyet yapıyorum ama zayıflayamıyorum


Siz de "Diyet yapıyorum zayıflayamıyorum." ya da "Diyet yapıyorum ama kilo alıyorum." diyenlerden misiniz? Sürekli diyet yapan ancak kilo veremeyen insanlar genellikle aynı hataları yapmaktadırlar.

İşte diyet yaparken sık yapılan hatalar: 


  • Tek tip diyetlerle kendi kendine kilo vermeyi beklemek.
  • Zayıflayacağına inanmamak, plansız olmak.
  • Öğün atlamak, bütün gün aç kalarak zayıflamaya çalışmak.  

  • Kısa vadeli düşünmek, sürekli tartılmak. 
  • Diyete başlamak için hep pazartesileri beklemek.
  • 1 öğünde aşırı yiyip akabinde kendini cezalandırırcasına bir diğer güne kadar bir şey yememek.
  • Yemek pişirirken veya sofrayı kurarken tadım yapmak. 
  • Porsiyon kontrolü yapamamak.  
  • Atılmasın, ziyan olmasın diye tabakta yemek bırakmamak. 
  • Açılan paketi bitirmeye odaklanmak.
  • Spor yapacak zaman bulamadığından yakınmak. 


Diyet yapıyorum ama zayıflayamıyorum Diyet yapıyorum ama zayıflayamıyorum Reviewed by Editor on Cuma, Şubat 07, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.