Misafir Ol Bana Yarışması Başvurusu Nasıl Yapılır?

Show Tv ekranlarında yeni yarışma başlıyor. Misafir Ol Bana adlı bu yarışma Production House yapımcılığında yayınlanıyor. Yarışmada çiftler misafir olarak ağırlanacak ve 3 çift 3 gün boyunca yarışacak. Ev sahibi çift misafirlerine yemekler yapacak ve misafirperverlikleri ile puan alacaklar. kazanan çift otomobil sahibi olacak.

Misafir Ol Bana Yarışması


Misafir Ol Bana Yarışması Başvuruları Nasıl Yapılır?

Eğer yemek konusunda kendinize güveniyorsanız Misafir Ol Bana Yarışmasına başvurup katılımcı olabilirsiniz. Başvurular için 0539 509 41 27 numaralı telefondan arayabilirsiniz. internet üzerinden başvurmak isterseniz http://www.showtv.com.tr/basvuru/misafirolbana adresinde yer alan formu doldurmanız gerekir.
Misafir Ol Bana Yarışması Başvurusu Nasıl Yapılır? Misafir Ol Bana Yarışması Başvurusu Nasıl Yapılır? Reviewed by Editor on Pazartesi, Mart 24, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.