Seçkin Özdemir Günahkar Dizisinde Oynayacak Mı?

Sevilen oyuncu Seçkin Özdemir bugün GSTV'de yayınlanan Hayatın anlamı programına konuk oldu. Programda kendisine yöneltilen merak edilen soruları cevaplayan sevilen oyuncu en çok sorulan yeni projeleri ile ilgili soruları da cevapladı. Bildiğimiz gibi bir süredir Günahkar adlı dizide rol alacağı söylentileri internette dolaşmaktaydı.



Seçkin Özdemir bu konu ile ilgili konuşarak aşağıdakileri söyledi:

İnternette birçok bilgi yazıyor benim anlaştığıma dair ama buradan da söyleyeyim herhangi bir anlaştığım proje yok. Evet Günahkar dizisini bana da soruyorlar ama Günahkar'la da anlaşmadım. Çok kısa bir zaman içerisinde proje yapmayı düşünmüyorum. Bir süreliğine askıya adım. Aklıma yatan bir iş olursa belki yaparım ama çok kısa bir zaman içerisinde yapmayı düşünmüyorum. 
Ben uzun süre radyoculuk da yaptım. Rock severim. Bir rock starını oynamak isterim... oyunculukta benim düşüncem karakterin nasıl yazıldığıdır. Özel olarak bir rock starı veya futbolcuyu oynamak isterdim. Oyuncu olmasaydım futbolcu olmak isterdim.

Seçkin Özdemir Günahkar Dizisinde Oynayacak Mı? Seçkin Özdemir Günahkar Dizisinde Oynayacak Mı? Reviewed by Editor on Çarşamba, Mart 19, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.