Zakkum Ben ne yangınlar gördüm şarkı sözleri

Zakkum'un Her Gün Sonbahar (2013) albümünde yer alan Ben ne yangınlar gördüm şarkısının sözleri aşağıdaki gibidir:

Zakkum Ben ne yangınlar gördüm şarkı sözleri


Ben ne yangınlar gördüm şarkı sözleri
Sen bana bakma,
İlk değil bu.
Gidenin kazandığı,
Hileli bir oyun bu.
Sen bana bakma,
Belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım,
Döktüğüm son yaprak bu.
Ben ne yangınlar gördüm,
Öylece bırak beni.
Sen ateşten korkarsın,
Kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım,
Hiç biri öldürmedi.
Sen de git,
Unut beni...
Sen bana bakma,
İlk değil bu.
Gidenin kazandığı
Hileli bir oyun bu.
Sen bana bakma,
Belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım,
Döktüğüm son yaprak bu.
Ben ne yangınlar gördüm,
Öylece bırak beni.
Sen ateşten korkarsın,
Kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım,
Hiç biri öldürmedi.
Sen de git,
Unut beni..

Zakkum Ben ne yangınlar gördüm şarkı sözleri Zakkum Ben ne yangınlar gördüm şarkı sözleri Reviewed by Editor on Salı, Mart 25, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.