Pınar Ayhan'dan yeni 2014 albümü: İkimiz İçin

Pınar Ayhan'ın yeni albümünün adı "İkimiz için"'dir. Yeni solo albüm müzik marketlerde yerini alıyor. Baha Müzik etiketi taşıyan bu albüm Pınar Ayhan'ın ikinci solo albümü olma özelliği taşıyor. Daha önce 2012 yılında "Duyuyor musun?" adlı solo albümünü çıkarmıştı.

İkimiz için albümünde toplam 8 şarkı yer alıyor. Albümün aranjörlüğünü Ali Tolga Demirtaş üstleniyor, davulda Volkan Öktem, bas gitarda İsmail Soyberk, gitarda Gültekin Kaçar, yaylılarda İstanbul Strings, vokallerde Murat Aziret ve Sibel Gürsoy gibi isimler yer alıyor.


Yeni albümde senfonik altyapı üzerine; caz, pop ve rock soundları aranje edilmiştir. Albümde yer alan "15" adlı şarkıyı ise eşi Dr. Suhan Ayhan 15. yıl hediyesi olarak bestelemiştir ve ikili bu şarkıyı albümde birlikte seslendirmişlerdir.

Albümde yer alan 6 şarkı Pınar Ayhan ve eşine, diğer 2 şarkı Orkun Yazgan, ErdinçTunç (beste) ve Saliha Çuhacı'ya (söz) aittir. Albümün ilk klibi "Sen nerede ben orada" şarkısına çekildi. Şarkı aranjör Ali Tolga Demirtaş tarafından rock formatında yeniden düzenlenmiştir. Albümün tamamında akustik çalınmıştır. Senfonik altyapı ile pop, rock ve latin esintiler bulmak mümkündür.


İkimiz İçin albümünde yer alan şarkılar

  • Ayrı Ayrı Olmaz (Nazar)  
  • 15  
  • Sen Nerede Ben Orada  
  • Dokunamaz Hiç Kimse  
  • Seni Çok Seviyorum  
  • Dön Bana  
  • Sen Benim Herşeyimsin  
  • Sanki Yanımdasın  


Sen Nerede Ben Orada Şarkı Sözleri

Pınar Ayhan söz - müziği Dr. Erdinç TUNÇ’a ait olan “Sen Nerede Ben Orada” adlı şarkı ile Eurovision Şarkı Yarışması GRUP S.O.S. eşliğinde Türkiye ikinciliğini almıştır. Aynı yıl OGAE Second Chance Şarkı Yarışmasında bu şarkı ile 6.lık almıştır.
Sen şafak yıldızım benim, İçimde yepyeni bir aşk,
Alev alev müjdelerle, Güneşlerim uyandı bak...
Yola çıktım düşlerden, Umutlarım yüreklendi
Yaşam denen bu salıncak, Biraz umut biraz sevgi...
Yelken açtım aydınlığa, Su yeşili zamanlara
Gözyaşı yasak artık, Gülmeli yaşam buysa...
Sen nerde ben orda, Aşk herşey unutma
Aklım çok uzakta, Aşığım ben bu aşka...
Sen nerde ben orda, Gitmek yok bir anda
Sen olsan sonunda, Değmez mi bu aşka…
Pınar Ayhan 2000 yılında, ülkemizi İsveç'in Stockholme'da Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiştir. Şarkıcılıkla birlikte televizyon sunuculuğunu da başarıyla yürütüyor. TRT Okul'da Günlük Rehber adlı programın sunuculuğunu ve solistliğini yapıyor.
Pınar Ayhan'dan yeni 2014 albümü: İkimiz İçin Pınar Ayhan'dan yeni 2014 albümü: İkimiz İçin Reviewed by Editor on Salı, Nisan 15, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.