Komik ve espirili iyi geceler mesajları 2014

2014 yılının komik ve esprili iyi geceler mesajları arayanlara yönelik olarak mesajları yayınlamaktayız.



Her şeyin zamanı var; yaşamanın, sevmenin ve ölmenin zamanı.. Ama şimdi uyumanın zamanı hadi bakim iyi geceler...:)

Taaa Bizim Evden Sesleniyorum İyi Geceler!!! ...

Elveda arkadaşlar... bu sizlere son satırlarım, artık yokum! yaptığım şeyin henüz erken olduğunu biliorum ama artık dayanamıyorum ...hayata gözlerimi kapamamın zamanı geldi ....acayip uykum var :):):)
iyi gecelerr:):))

Bu mesaj burada biter ben uyumaya gider, uzatmayalım yeter. Haydi iyi geceler.

İyi geceler yesin seni keçiler.

Güneş batmış akşam olmuş saat 12 olmuş haydi iyi geceler.

sayın rüya tur yolcuları rüyalar alemine gitmekte olan aracımız kalkmak üzeredir lütfen yataklarınıza

Ali Ata Bak, Bak Ali bak, Uyu Ali Uyu, Yat Uyu Uyu, Yok Bu Mesajların Sonu, Yok Sonu Sonu, Çıktı Mesajın Suyu, Suyu Çıktı Suyu, Ben Diyorum iyi Geceler, Sen Uyan Uyan Uyu.

Sebebi Ziyaretimiz Belli. Bu Saatte Kız İsteyeceğimiz Yok... "İYİ GECELER" Diyip Gideceğiz. Kusurumuza Bakmayın Tatlı Alamadık. Ee Malum Kriz... Siz Tatlıyı Rüyanızda Görürsünüz.

En içten ve dıştan dileklerimle iyi geceler dilerim.

Siz de beğendiğiniz komik iyi geceler mesajlarını yorum olarak paylaşabilirsiniz. İyi geceler.
Komik ve espirili iyi geceler mesajları 2014 Komik ve espirili iyi geceler mesajları 2014 Reviewed by Editor on Cuma, Ocak 31, 2014 Rating: 5

9 yorum:

  1. Hayatı tesbih yapmışımda sallıyormuşmda ulan benm hayatmdaki insnlar o kadar haffmi tutup tesbih gibi sallayaym (mesajı okuynda dahilll) ;)))))) iyi geceler dostumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvlh haci msj bende okudum cokk haklsn. Ii gecelerrrr

      Sil
  2. Hayat çatlak bardaktaki suya benzer içsen de bitecek icmesende.bu yüzden hayattan zevk almaya bak.cunku yaşasanda bitecek yaşamasanda birini sevsen de bitecek sevmesen de.Bu mesajı herkese yolluyorum Çünkü SMS bedava göndersem de bitecek göndermesemde . Herkes yatağa bugun uyusan da bitecek uyumasanda;))))

    YanıtlaSil
  3. Evet aynen öyle iyi geceler...

    YanıtlaSil
  4. Çocukluğumuzda oynadığımız saklambaç ı şimdi rüyamızda oynuyoruz çok kuytu köşelere saklanma rüyamda bile göremiyorum

    YanıtlaSil
  5. Hayat boyle hacilar yalnz hayat sevdgin olunca guzel be seni cokkk sevym askmm ii geceler millet ruyanzda sevdginizi gorun emii

    YanıtlaSil
  6. Meyaba ben deldim hemen tızma bişiy diyip ditcem daten moyelim boduk timse bana mesaj atmıo hey nesse ben vayya ben tana iyi cecele dicektim takın uyuyken üttünü atma ataysan atta oluysun taammı ? iyi cecele! :D

    YanıtlaSil
  7. ahhhah adsız süper olmuş ya

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.