Selim Gülgören'in yeni albümü 2014 Günlerden Aşk

Başarılı şarkıcı ve besteci olan Selim Gülgören Günlerden Aşk adlı yeni albümü ile müzikseverlerle buluşuyor. Albümün çıkış parçası söz ve müziği Gözde Ançel, düzenlemesi Selim Gülgören imzası taşıyan "Adım Adım" isimli şarkıdır.


Adım Adım Şarkı Sözleri
Kapında aşığındı nice sevdalar
Hiç açamadın bakmadın bile aralıklardan
Sadece avundum senden kalanla
Çok hasar aldım iyileşemedim geçmedi yaram
Geceden gündüze sensiz çıkamadım
Kaç yıl geçirdim ardından sayamadım
Kapıldım karanlığa gidiyorum
Sona varıyorum sanki adım adım
Geceden gündüze sensiz çıkamadım
Kaç yıl yitirdim ardından sayamadım
Kapıldım karanlığa gidiyorum
Sona eriyorum sanki adım adım
Kaç kere taşındım adres sormadan
Kendimi unuttum sen bi kere bile çıkmadın aklımdan
Durmadan ne duydun çektiğim azaptan
Hiç başaramadım her gece ağladım gittin ardından 

Nakarat
Doldurdum boşalttım kadehleri
Siler diye geçmişten kalan izleri
Diner diye bana yaşattığın bu ızdırap
Yaktım sana ait ne varsa her şeyi 

Söz/Müzik: Gözde Ançel
Düzenleme: Selim Gülgören


Selim Gülgören Kimdir?

Selim Gülgören 20 Kasım 1986 İstanbul doğumlu şarkıcı, besteci ve oyuncudur. Müzikle çok küçük yaşlarından itibaren ilgilenmektedir. Org çalmaya 6 yaşında başlamıştır. Oyunculuk alanında da çalışmaları vardır. Reklam filmleri ve dizilerde rol almıştır. İstanbul Bana Dar (2008) ve Biraz Farklı (2013) daha önce çıkardığı albümlerdir. Ayrıca Cennet (2011), Aşkın Tarifi (2012) ve Tarihe Gömdüm (2012) single albümlerini çıkarmıştır. 2007 yılında konuk oyuncu olarak dahil olduğu Selena dizisinde Ceyhun karakterini canlandırmış ve sonrasında 2009 yılında Baba ocağı dizisinde Murat rolünde oynamıştır.
Selim Gülgören'in yeni albümü 2014 Günlerden Aşk Selim Gülgören'in yeni albümü 2014 Günlerden Aşk Reviewed by Editor on Salı, Nisan 15, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.