Demet Akalın Nasıl Zayıfladı?

Ünlü şarkıcı Demet Akalın KanalTürk ekranlarında yayınlanan İkinci Sayfa programının konuğu oldu. Programda merak edilen soruları cevaplayan Demet Akalın zayıflığının sırrını da izleyicilerle paylaştı.

Demet Akalın Nasıl Zayıfladı?


Demet Akalın nasıl zayıfladı?

Merak edilen sorunun cevabını ünlü şarkıcı aşağıdaki gibi cevapladı:

"Ben her sabah tekbaşıma yürüdüm. Ama evet Şeyda Coşkun'la zayıfladım. Onun gönderdiği yemekleri yedim. Şimdi herkes soruyor ne yapıyorsun ne diyorsun diye. Mesela bir gün sıvı diyeti yapıyorsam ertesi gün protein diyeti veriyordu. Ben Boğa burcu olduğum için çok yiyen bir kadınım aslında. Arada beni kurtaran mesela sade Türk kahvesi oldu. İnanılmaz tok tutuyor beni. Ama kolestrolü olan olur vs, bende bir şey olmadığı için sürekli sade Türk kahvesi içtim. Bayağı tok tutuyor."
Demet Akalın Nasıl Zayıfladı? Demet Akalın Nasıl Zayıfladı? Reviewed by Editor on Pazartesi, Mayıs 26, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.