Bana Artık Hicran De Dizisinin Oyuncuları

Bana Artık Hicran De yeni sezonda ekrana gelecek olan dizilerden biridir.


Bana Artık Hicran De dizisinin yapımcılığını Süreç film üstleniyor.

Bana Artık Hicran De Dizisinin Oyuncuları
  • Aslı Enver (Hicran Eyüpoğlu) 
  • Buğra Gülsoy (Sinan Erinç) 
  • Alican Yücesoy (Murat Sezgin) 
  • Lale (Şebnem Hassanisough) 
  • Tamer Levent (Sait Eyüpoğlu) 
  • Turgay Kantürk (Recai Kutlu ) 
  • Nadir Sarıbacak (Nazif Kambur) 
  • Nur Sürer (Selvi Sezgin) 
  • Zeyno Eracar (Makbule Eyüpoğlu)
  • Ceren Balıkçi (Özlem)
  • İncinur Daşdemir (Dilber)
Senaryosunu Coşkun Irmak'ın kaleme aldığı Bana artık Hicran de dizisi 14 Eylül'den itibaren Pazar akşamları Kanal D ekranlarında yayınlanmaya başlayacak.

Künye

Yapım : Süreç Film
Yapımcı : Ali Gündoğdu
Proje Genel Koordinatörü : Asena Bülbüloğlu
Uygulayıcı Yapımcı : Nevin Ayaz
Yönetmen : Volkan Kocatürk
Hikaye : Gülizar Irmak
Senaryo : Coşkun Irmak & Gülizar Irmak
Görüntü Yönetmeni : Metin Turguç
Genel Sanat Yönetmeni : Dilek Başak Pınarcı
Sanat Yönetmeni : Nazan Atar
Bana Artık Hicran De Dizisinin Oyuncuları Bana Artık Hicran De Dizisinin Oyuncuları Reviewed by Editor on Cumartesi, Eylül 13, 2014 Rating: 5

3 yorum:

  1. çok iddialı bir diziye benziyor kadın oyuncu belli mi acaba

    YanıtlaSil
  2. çok beğendiğim ve takdir ettiğim bir oyuncudur. kendisini en son Eski Hikaye dizisinde izlemiştim. bayan oyuncuyu şimdiden merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Facebookta sayfasını açtım begenin lütfen

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.