Sana bir sır vereceğim şarkı sözleri

Sevilen dizi "Sana bir sır vereceğim" in şarkı sözleri



"Dünya unutsun bizi"
Söz-Müzik: İnanç Şanver
Vokal: Volkan Akmehm

Dünya unutsun bizi sözleri

Dünya küçük diyene kanma
Yerini bilemem sesini duyamam
Yüreğim paramparça yarını bilemem sözümü tutamam
Yok dönüş geri çıkmaz sokaklardan
Sen yine kurtar beni karanlıklardan
Yanımda kal benimle kal dünya unutsun bizi
Dünya küçük diyene kanma
Yerini bilemem sesini duyamam
Yüreğim paramparça yarını bilemem sözümü tutamam
Yok dönüş geri çıkmaz sokaklardan
Sen yine kurtar beni karanlıklardan
Yanımda kal benimle kal dünya unutsun bizi

"Söyle sevgilim"
Söz-Müzik: İnanç Şanver
Vokal: İnanç Şanver

Söyle sevgilim sözleri

Söyle sevgilim kim kırdı kalbini
Neden mutsuzsun gizlersin derdini
Kal diyemem git diyemem ben sana
Var diyemem yok diyemem bu sevda
Sensiz geçen bir an bile
Yıllar gibi gelir bana
Çarem yok bana şans dile
Belki bir gün kavuşurum sana
Söyle sevgilim kim kucukenite.com kırdı kalbini
Neden mutsuzsun gizlersin derdini
Kal diyemem git diyemem ben sana
Var diyemem yok diyemem bu sevda
Sensiz geçen bir an bile
Yıllar gibi gelir bana
Çarem yok bana şans dile
Belki bir gün kavuşurum sana

"Hazan vakti (Sır)"
Söz-Müzik: İnanç Şanver - Volkan Akmehmet
Vokal: Gülşah Tütüncü

Hazan vakti sözleri

Yalnız gece bir duvar gibi
Bir bilmece gel çık içinden
Sessiz sedasız uyanıyor
Anlamıyor içimdeki hislerden
Yine mi hazan vakti geliyor gizliden
Sessizce vuruyor diplerden
Yine mi seher vakti geliyor inceden
Tek tek sırlar çıkıyor içinden

"Gölgeler"
Söz-Müzik: İnanç Şanver
Vokal:  İnanç Şanver

Gölgeler sözleri

Bir gün gelir
Seni de sınar hayat
Alıp gider elinden son kalan umudunu
Gölgeler hapseder ruhunu yalnızlığa
Unutursun her şeyi
Kim olduğunu
Kimse bulamaz, dünya dokunamazdı bize
Kumdanmış kalelerimiz
Ne yeminler etmiştik oysa birbirimize
Hükümsüzmüş sözlerimiz
Yeniden doğar mı güneş üstümüze
Yeniden güler mi kader yüzümüze
Yeniden doğar mı güneş üstümüze
Yoksa yenildik mi gölgelere


"İnanması zor"
Söz-müzik: İnanç Şanver
Vokal:  İnanç Şanver

İnanması zor sözleri

İnanması zor ama kendimde değilim bu günlerde
Işığını sapladın gittin karanlığıma gizlice
Korkular esir almış ruhumuzu kıskıvrak
Tutsam ellerinden yakınlaşsak
Kim bilir neden burda kesişti yollarımız
Belki bir gün iyileşir en derin yaralarımız
Kalbinin sesini susturması karanlıklar
Geceler olmasa nasıl parlar yıldızlar 

"Şeytanlar ve melekler"
Söz: Ebru Hacıoğu - Kaan Ceyhan
Müzik: Kaan ceyhan
Vokal: İlker Amuraben - Mert Asker

Şeytanlar ve melekler şarkı sözleri

Ateşim soğudu insan üstüne kondu
Güya canlıların en hası en akıllısı oydu
Akıl karıştı insan insana düştü
Kötüler karanlığı mesken buldu
İyileri düşman belleyip vurdu
Sen iyilerden o kesin
Lakin kimsin necisin
Adım İsyan soyadım Kayıp
Neye baktın oğlum çok ayıp
Fakir ezik çirkin bizdendir
O sesi duymadığın isyandır
Memnun oldum ben Kanatsız
İşime gücüme bakarım
Kendi k.kollarım
Bana zararın olacaksa hiç acımam
Seni yolarım
İyiler ve kötüler
Şeytanlarla melekler
Ezelden beri birbirine girerler
Savaşın galibi olacak iyiler
İsyan ve Kanatsız iki kafadar
Akıllı adamlara sizi paralar
Kalanlara zaten bizim için geriye
Biz yeteriz birbirimize
Neden bakarlar bize öyle farklı
Hiç kimsenin kimseden yok ki farkı
Farkı yaratmak bizim elimizde
Anlamayız neden yorarlar kötüye
Baktık anlamadık
Saldık yalpaladık
Sandık ki başaramadık aldandık
Ne olursa olsun biz bizeyiz
Karşımıza çıkan her türlü kötülüğü ezeriz
Bu şehirde bu kaos hiç bitmedi
Gecelerdir itlerin hep kol gezdiği
Dikkat et yoktur kaybedecekleri
Ayağını denk al çekeriz ipini
İyiler ve kötüler
Şeytanlarla melekler
Ezelden beri birbirine girerler
Savaşın galibi olacak iyiler

Sana bir sır vereceğim şarkı sözleri Sana bir sır vereceğim şarkı sözleri Reviewed by Editor on Pazar, Ocak 19, 2014 Rating: 5

10 yorum:

  1. Mükemmelllllllll...

    YanıtlaSil
  2. Dizi gibi mükemmel ötesi.....

    YanıtlaSil
  3. bence dizi mukemmel otesi ama bittigi icin artik nerdeyse ilgisini kaybetti ama kimler seviyo bilmiyorum iste bu yuzden sarkilar daha guzel geliyo bana gore

    YanıtlaSil
  4. bencede çok güzel bir diziydi ayrıcada finalin hala etkisindeyim.eski bölümlerini bile hala izliyorum,o derece yani.

    YanıtlaSil
  5. Bənde katiliyorum dizimiz bitti ama hala izliyorum eski bolumlerini aman bunu unutmayalim arkadaslar dizimiz SBSVmiz sadəcə tvde bittı kalbimizde hala yasiyo

    YanıtlaSil
  6. Golgeler insanin icini daha bi parcaliyor. SBSV özledik ama unutmadik..!

    YanıtlaSil
  7. Sbsv tekrar bolumleri fox tv saat 10:00 hepiniz izleyin

    YanıtlaSil
  8. Hic birimizin kablinde olmedi aytul hayranlari icin tabi SBSV'yi de unutmadik

    YanıtlaSil
  9. en sevdiyim dizi ozluyorum ama unutmuyorum tavsiye ederim sizde unutmayin!!!

    YanıtlaSil
  10. Sbsv bitmiş olabilir ama unutmuyoruz tam bir sbsvciyim eski bölmlerini hala izliyorum şarkılarını ezbere biliyorum tüm oyuncu kadrosunu çok seviyorum süper bir dizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.