Türkiye'nin yeni tanıtım yüzü kimdir?

Türkiye'nin yeni tanıtım yüzü ünlü Hollywood yıldızı Julianne Moore olacaktır. Asya ile Avrupa'yı buluşturan Türkiye'nin tanıtımının yapılması için Kültür ve Turizm Bakanlığı yoğun bir çalışma başlattı. Turizmde devler ligine giren Türkiye'nin zenginliğini dünyaya Julianne Moore ile tanıtmaya karar verdi.

Türkiye'nin yeni tanıtım yüzü kimdir?

Film için çalışmalar Amerika Birleşik Devletlerinin Los Angeles kentinde başladı. Film Şubat ayında Türkiye'de gösterime girecek. Julianne Moore da tanıtım için Türkiye'ye gelecek. Ünlü oyuncu Kuzuların sessizliği, Kaçak ve Jurassic Park gibi unutulmaz yapımlarda rol almıştır. Tanıtım için ayrıca dünyaca ünlü 4 fotoğrafçı da ülkemize geldi. Dünyaya adını Afgan kız fotoğrafı ile duyuran Amerikalı belgesel fotoğrafçısı Steve McCurry'nin de aralarında bulunduğu fotoğrafçılar bu kez deklanjöre Türkiye için bastı.
Türkiye'nin yeni tanıtım yüzü kimdir? Türkiye'nin yeni tanıtım yüzü kimdir? Reviewed by Editor on Pazartesi, Ocak 27, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.