Mehtap ve Şahin X Factor

X Factor yarışmasına katılan Mehtap ve Şahin'in performansları jüri üyeleri ve izleyiciler tarafından beğenildi. Mehtap 20 yaşında, Almanya'dan katılıyor. Şahin Çelik öğrenci, İspanyolca ve tarih okuyor. İkili Manga'dan "Cevapsız sorular" şarkısını söylediler.


Manga "Cevapsız sorular" şarkı sözü
Birden ay ışığını kesti
Bir de sen çok değiştin
Yaşananlar hiç yaşanmamış gibi
Söylenenler hiç söylenmemiş gibi 
Birde sen karşıma geçtin
"Başka biri var, biri var" dedin
İnanamadım bittiğine
İnanamadım gittiğine 
Ne sen baktın ardına ne ben,
Hep ayrı yollarda yürüdük
Sustu bu gece karardı yine ay
Kaldı geriye cevapsız sorular
"Uyandığında onu ilk kim görecek?"
"Bıraktığım düşü kim büyütecek?" 
Her sabah kaybolup giden bir rüya gibi oldun artık
Geceleri beni bekleyen, gündüzlerimi zehir eden 
Ne sen baktın ardına ne ben,
Hep ayrı yollarda yürüdük 
Sustu bu gece karardı yine ay
Kaldı geriye cevapsız sorular
"Uyandığında onu ilk kim görecek?"
"Bıraktığım düşü kim büyütecek?"
Mehtap'a jüri tarafından "Şahin'siz yarışmayı düşünür müsün?" diye soruldu. Hiç tereddüt etmeyen bu soruya "Hayır" cevabını veren Mehtap'ın kararı izleyiciler tarafından alkışlandı.
Mehtap ve Şahin X Factor Mehtap ve Şahin X Factor Reviewed by Editor on Pazartesi, Şubat 10, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.