Esprili ve komik günaydın mesajları 2014

2014 yılının esprili ve komik günaydın mesajları arayanlar için en güzel mesajları bir araya topladık. Sizler de beğendiğiniz mesajları ekleyebilirsiniz.

komik günaydın mesajları

Çok yardım severimdir, bütün yardımları kabul ederim. Bugün de yardımları bekliyorum dostum, günaydın :)

Yata yata bitleri öldürdün, kalkta rahatça gezsinler kafanda. Günaydın

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın.

Taaa Bizim Evden Sesleniyorum Günaydın!

Biliyorum simdi uyuyorsun elbet kalkacaksın kalktığın zaman günaydın

Kalk artık yata yata yatağı çürüttün garanti kapsamı dışında kalacak yatak kullanıcı hatası diye.. Günaydın

Kalkıyorum bugün sayısal loto için aksakallı dedeyle randevum var günaydın!

Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok… Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari! Günaydın

Esprili ve komik günaydın mesajları 2014 Esprili ve komik günaydın mesajları 2014 Reviewed by Editor on Pazartesi, Mart 03, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.