Tolga Çandar'ın yeni albümü Nesini Söyliyem

Tolga Çandar'ın yeni albümü "Nesini Söyliyem" çıktı. Albüm Anadolu Müzik Yapım etiketini taşıyor. Albümün yapımcısı Cem Yılmaz olmaktadır.


Nesini Söyliyem albümünde Tolga Çandar'ın ve anonim bestecilerin 12 türküsü yer alıyor.

Nesini Söyliyem albümünde yer alan parçaların isimleri:

1. Nesini Söyleyim Canım Efendim
2. Gökte Uçan Telli Turnam
3. Kuş Olsam da
4. Testi Doldurdum Çaydan
5. Sandık Üstünde Sandık
6. Söyleyemedim
7. Afiyon'un Ortasında Kalesi
8. Bundan Sonra
9. Teskeremden Evvel Vurdular Beni
10. Badı Saba Derler Erken Esene
11. Yaslandım Eğladım
12. Suda Balık Oynuyor
Tolga Çandar'ın yeni albümü Nesini Söyliyem Tolga Çandar'ın yeni albümü Nesini Söyliyem Reviewed by Editor on Cuma, Mart 14, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.