Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri

Selçuk Balcı'nın yeni klibi "Hani Sevduğum Hani" şarkısına çekildi. Şarkının söz ve müziği Melek Akman, aranjesi ise Kemal Sahir imzası taşıyor. Özgür Yıldız tarafından yönetmenliği yapılan yeni klip izleyiciler tarafından beğeni ile karşılandı.

Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri


Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri

Bu dağlara gelmamun, ben onun canani
İki sebebi vardur, hani sevduğum hani (2)
Birisi karli dağlar, ben onun canani
Biri da nazli yardur, hani sevduğum hani (2)
Yaylalar çimenleri, ben onun canani
Kurumadi mi kardan, hani sevduğum hani (2)
Ne haber var sevduğum, ben onun canani    
Verane yaylalardan, hani sevduğum hani (2) 
Geydum çaruklarumi, ben onun canani
Gel bağla bağlarini, hani sevduğum hani (2)
Beraktum gidiyorum, ben onun canani
Git o yaylalarini, hani sevduğum hani (4) 

Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri Selçuk Balcı - Hani Sevduğum Hani Şarkı Sözleri Reviewed by Editor on Perşembe, Nisan 17, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.