Serdar Ortaç'ın yeni 2014 albümü geliyor

Serdar Ortaç'ın 2014 yeni albümü için geri sayım başladı. 14 şarkıdan oluşan albümün şarkılarının büyük bir kısmı da Serdar Ortaç'ın kendisine aittir.

Sosyal medya hesabı üzerinden geçtiğimiz günlerde yeni albümünün müjdesini veren sevilen şarkıcı bu konu ile ilgili "14 yeni şarkıyla bugüne kadar ki en iyi albümüm geliyor" diyerek paylaşım yaptı. Yeni albüm Mayıs 2014 de piyasaya çıkıyor.

Serdar Ortaç'tan yeni 2014 albümü geliyor

NE SEFADAN, NE BELADAN, HAYAT AŞKTAN OLUŞUR.
İNANIRSAN BANA CENNET,SANA HASRET YÜREĞİM.
NE ÖLÜMDEN, NE ZULÜMDEN, DİLİM AŞKTAN KONUŞUR.
KIRACAKSAN EN AZINDAN BIRAK ATSIN YÜREĞİM

Serdar Ortaç'ın yeni albümü Bana Göre Aşk - 20.Yıl 26 Mayısta Tüm Müzik Marketlerde!

Bana Göre Aşk - 20.Yıl Şarkılarından Bazılarının İsimleri 
  • Tanrım
  • Bana Göre Aşk Yok
  • Bereketsiz
  • Acılarımız Bir
  • Hasret
  • Şantaj
  • Aşk mı Lazım?
  • Unutursun
  • İzin Ver Aşkım
  • Aklım Kalbime Dost
  • Sefa
  • Bilmediğim Yerlerdesin
  • Arıyorum
  • Kadınım
Serdar Ortaç'ın yeni 2014 albümü geliyor Serdar Ortaç'ın yeni 2014 albümü geliyor Reviewed by Editor on Perşembe, Nisan 24, 2014 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.