Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri

Serkan Seki'nin Manik Depresif albümünün 1.şarkısı olan Feryat'in söz ve müziği de kendisine aittir. Bu şarkı ile tarzının ablası Deniz Seki'yi andırdığını görebiliyoruz. Bazı şarkılarında esprili bir dil kullanması ise Serkan Seki'nin farklı bir tarzını ortaya çıkarıyor. 8 şarkıda oluşan albümün çıkış şarkısı Manik Depresif olmuştur.

Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri


Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri
Geldiği gibi giden koca bir hayat,
Yardım et tanrım bana sözlerim feryat,
Kırar döker tamir etmez,
Söz söylenmez kabul etmez,
Hiç çekilmez kıymet bilmez biri oldum.
Üstüme üstüme gelmeyin,
Bu hallerimi görmeyin,
Utanarak sıkılarak söylüyorum size,
N'olur son kez dinleyin.
Doğruyu yanlışı biliyorum,
Ama ben onu hala seviyorum,
Gönül bu laftan anlamıyor,
Hiç kimseleri dinlemiyor,
Her gün neler çekiyorum bir Allah biliyor.
Ben istemez miyim mutlu olmayı
Çoluğa çocuğa karışmayı
Bu yaşıma geldim söyleyemedim
Hiç kimselere derdimi (2)
Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri Reviewed by Editor on Cumartesi, Nisan 26, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.