Yeni dizinin adı: Benim Adım Gültepe

Yeni sezon için birbirinden iddialı projelerin isimleri açıklanmaya devam ediyor. Sosyal medyada yayılan haberlere göre, Eylül ayında Kanal D ekranlarında yönetmenliğini Zeynep Günay Tan'ın üstlendiği yeni bir dizi için hazırlıklara başlandı. Benim Adım Gültepe dizi için düşünülen ancak daha kesinleşmemiş bir isimdir.

Yeni dizi Benim Adım Gültepe

Bugüne kadar birçok başarılı diziye imza atmış olan Zeynep Günay Tan son olarak Kayıp, Öyle bir geçer zaman ki dizilerinin yönetmenliğini üstlenmiş, ayrıca unutulmaz dizilerden olan Çemberimde gül oya dizisinde yardımcı yönetmen olarak görev almıştı.

Yeni dizinin proje tasarımını Vural Yaşaroğlu üstleniyor, detayları önümüzdeki günlerde belli olacaktır.
Yeni dizinin adı: Benim Adım Gültepe Yeni dizinin adı: Benim Adım Gültepe Reviewed by Editor on Salı, Mayıs 20, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.