Amine Gülşe'nin dövmesi çok konuşuldu

İsveç'te doğan ve 21 yıl bu ülkede yaşayan 2014 Türkiye güzeli Amine Gülşe "Türk olduğumu unutmadım, hep gurur duydum" diyerek sırtına "Ne mutlu Türküm diyene" cümlesini ve ay yıldız şeklini dövme yaptırmış.



Ankara'da İsveç Milli Günü nedeniyle düzenlenen törene katılan Gülşe sırtındaki dövmeyi geçen yıl Marmaris'te tatildeyken yaptırdığı söyledi:

"Ailem bana Türk kültürünü asla unutturmadı. Evde hep Türkçe konuştum. Dilimi unutmamak için her yıl Türkçe kurslarına gidiyordum ".

Babası Kerkük Türkü olan Amine Gülşe orta eğitimini İsveç'te tamamladı. Türkiye'de üniversite okumak için annesi ile birlikte İzmir'e taşındı. Babası işinden dolayı İsveç'te kaldı. 250 kişi arasından Türkiye güzeli seçilen ve Rus model İrina Şeyk'e benzetilen Amine Gülşe "Miss World 2014" dünya güzellik yarışmasında Türkiye'yi temsil edecek.
Amine Gülşe'nin dövmesi çok konuşuldu Amine Gülşe'nin dövmesi çok konuşuldu Reviewed by Editor on Salı, Haziran 10, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.