Benim Adım Gültepe Dizisinin Oyuncuları

Benim Adım Gültepe dizisi Kanal D ekranlarında 3 Eylül 2014 tarihinden itibaren yayınlanmaya başlıyor. Dizinin yapımcısı D yapım, yönetmeni Zeynep Günay Tan olmaktadır.

Benim Adım Gültepe Dizisinin Oyuncuları

Benim Adım Gültepe Oyuncuları Kimlerdir?

  • Ayça Bingöl (Gülümser), 
  • Mete Horozoğlu (Eşref),
  • İlker Kızmaz (Halil), 
  • Evrim Alasya (Suna),
  • Ekin Koç (Seyfi),  
  • Burak Dakak (Fevzi),
  • Tolga Sarıtaş (Murat), 
  • Efe Akercan (Gülali), 
  • Hakan Karsak (Basri),
  • Şafak Başkaya (Fuat bey), 
  • Rıza Sönmez (Cevat), 
  • Bige Önal (Nazlı), 
  • Oktay Daner (Dursun Dede), 
  • Selen Öztürk (Meziyet), 
  • Metehan Erdem (Salih), 
  • Numan Çakır (Refik), 
  • Necmettin Çobanoğlu (Ziya Efendi), 
  • İskender Altın (Sadettin), 
  • Ali Altuğ (Rami), 
  • İlayda Alişan (Nurten), 
  • Miray Akay (Gülten), 
  • Banu Ergin (Nezahat), 
  • Olgun Toker (Reşat), 
  • Şemsay Çankara (Muazzez - terzi), 
  • Mürtüz Yolcu (Osman - müdür), 
  • Fulya Aksular (Ayten)

Künye

Yapım : D Yapım
Yapımcı : E. Ayşe Durmaz
Uygulayıcı Yapımcı : Seçil İssi
Yönetmen : Zeynep Günay Tan
2.Yönetmen : Deniz Koloş, Savaş İlhan
Senaryo : Vural Yaşaroğlu
Görüntü Yönetmeni : Sedat Yücel
Sanat Yönetmeni : Murat Güney
"Bu semtte umut karanlıktan doğar!"
BENİM ADIM GÜLTEPE
Benim Adım Gültepe Dizisinin Oyuncuları Benim Adım Gültepe Dizisinin Oyuncuları Reviewed by Editor on Çarşamba, Eylül 03, 2014 Rating: 5

1 yorum:

  1. Unutmak zamanı geldiğinde seni tüm aleme hatırlatacağım...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.