Kadim dostum dizisinin oyuncuları

Mahsun Kırmızıgül'ün hikayesinden uyarlanan Kadim Dostum Fox ekranlarının yeni dizisidir.

Kadim dostum dizisinin oyuncuları

Boyut filmin yeni dizisi komedi türünde olup çekimleri Mardin'de yapılmıştır. Dizinin oyuncu kadrosunda yer alan oyuncuların isimleri aşağıdaki gibidir.

Kadim dostum oyuncuları
  • İlker Aksum - Mümtaz Kilerci, 
  • Metin Yıldız - Celal Yıldız, 
  • Eren Hacısalihoğlu - Ferzan Kadim, 
  • Murat Eken - Hikmet Dostum, 
  • Arif Erkin - Bayram Kadim, 
  • Erol Aksoy - Recep Dostum, 
  • Tarık Papuçcuoğlu - Hamdi Kadim, 
  • Nilgün Karababa - Nurten Kadim,
  • Damla Aslanalp - Hanna Gottenberg,
  • Aydan Burhan - Süheyla Dostum, 
  • Suna Selen - Mara Kadim, 
  • Dilek Çelebi - Aysel Dostum
  • Damla Aslanalp, 
  • Dilara Üksüyek, 
  • Zeyno Üstünışık,  
  • İpek Ayaz, 
  • Doğukan Polat, 
  • Ünal Silver, 
  • Sinan Bengier, 
  • Elif Sümbül Sert
Dizinin konusu

Kadim dostum - Mardin işi dizisinde Almanya'da başlayıp Mardin'de devam eden eğlenceli bir aşk hikayesi konu ediliyor.

Yeni dizi Eylül ayından itibaren Fox ekranlarında olacak.
Kadim dostum dizisinin oyuncuları Kadim dostum dizisinin oyuncuları Reviewed by Editor on Pazartesi, Eylül 01, 2014 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.