Ekin Koç Benim Adım Gültepe dizisinde

Sevilen oyuncu Ekin Koç'un "Benim adım Gültepe" dizisinin oyuncu kadrosuna dahil olduğu bildirildi.

Ekin Koç Benim Adım Gültepe dizisinde

Kadrosunda Mete Horozoğlu ve Ayça Bingöl gibi oyuncuların ye aldığı yeni dönem dizisinin kadrosuna "Sana bir sır vereceğim" dizisinden tanıdığımız genç oyuncu Ekin Koç da dahil oldu. Proje tasarımını Vural Yaşaroğlu'nun üstlendiği "Benim adım Gültepe" dizisinin yönetmenliğini Zeynep Günay Tan yapıyor. Dizinin oyuncu kadrosunda ayrıca Selen Öztürk, Tolga Sarıtaş, Bülent Alkış, Mehmet Özgür, Ümit Çırak, İlker Kızmaz gibi isimlerin yer aldığı belirtiliyor.

Benim Adım Gültepe Eylül ayında Kanal D ekranlarında yayınlanacak.
Ekin Koç Benim Adım Gültepe dizisinde Ekin Koç Benim Adım Gültepe dizisinde Reviewed by Editor on Çarşamba, Temmuz 02, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.