O hayat benim dizisi bitmiyor

Fox Tv ekranlarında dört sezondur yayınlanan ve ilgi ile izlenen "O hayat benim" dizisinin biteceği ile ilgili haberler geçtiğimiz günlerde internet medyasında yer almıştı. Dizinin final yapıp yapmayacağı sorusu herkes tarafından merak edilmekteydi.

Bu konu ile ilgili Pastel film tarafından kamuoyu açıklaması yapıldı. Yapılan açıklamaya göre, O hayat benim dizisi finale gitmiyor, çekimleri tam hızıyla sürüyor.

O hayat benim dizisi bitiyor mu?

Pastel film tarafından konu ile ilgili yapılan açıklama aşağıdaki gibidir:

Bazı internet sitelerinde yer alan "O Hayat Benim dizisi final yapıyor" haberleri gerçeği yansıtmamaktadır.  Pastel Film olarak yapımcılığını üstendiğimiz "O Hayat Benim" haziran ayına kadar devam edecek olup çekimlerimiz tüm hızıyla yeni hikayeler ve karakterlerle sürmektedir.
Basına ve kamuoyuna saygıyla duyurulur.  Pastel Film
Efe İrvül
O hayat benim dizisi bitmiyor O hayat benim dizisi bitmiyor Reviewed by Editor on Perşembe, Şubat 23, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.