İşten ayrıldı, evsiz kaldı, milyoner oldu - Natalie Sisson

"İnsanlar deli olduğumu veya macera aradığımı düşünüyorlar. Ben normal bir insanım. Garip de değilim. Kendimi dünya vatandaşı sayıyorum. Bavullarım neredeyse, orası benim yerleşim mekanım. Yani mecazi anlamda evlerim hızla değişiyor. Beni anlamak zor değil. Sadece, bir yerde çalışmayı, sabah saat 9'dan akşam 5'e kadar ofiste oturmayı sevmem".



Yeni Zelandalı 36 yaşındaki Natalie Sisson'un şimdi dünyanın 4 ülkesindeki bankalarında hesapları, 17 SIM kartı var.

Sürekli seyahat eden, otellerde ve kiralık evlerde yaşayan Natalie İnternet işi ile uğraşıyor, kitaplar yazıyor.

Natalie Sisson'a göre, insanların ona en çok sordukları soru "Parayı ne şekilde kazanıyorsunuz ?" sorusudur.

Yeni Zelanda'daki şirketlerden birinin pazarlama ve gelişmeyle ilgili eski genel müdürü 4 yıl önce iş yerini terk ederek seyahate başladı.

Şimdi o, popüler blogunda yazar, kitapları ile tanınan insandır. Sadece İnternette çalışıyor ve bir yerde oturarak yaşamıyor.

Şimdiye kadar 66 ülkede bulunmuş olan Natalie'nin dediğine göre, en uzun süreli "hareketsiz yaşam" ı Berlin'de oldu: o, Almanya'nın başkentinde iki ay yaşadı.

Natalie bu yılın sonuna kadar daha 10 ülkeyi, özellikle Japonya, İsveç ve İspanya'yı ziyaret etmeyi düşünüyor.

İşten ayrıldıktan sonra motivasyon kontrolörü ve uzman olarak online ders ve danışmanlık aracılığıyla milyonlarca dolar gelir elde etmiş olan Natalie Sisson'a göre, şu anda 8 gelir kaynağı var, haftada da 20 saatten 60 saate kadar çalışıyor.

"Blogum reklam ve affiliate pazarlamaya bağlıdır. Satış için dijital ürünler ve programlarım var. Ayrıca Skype aracılığıyla danışmanlıkla uğraşıyorum. Oturacak evim olmadığından dolayı konut masrafları ödemiyorum ve bu şekilde ayda yaklaşık 2000 dolar tasarruf ediyorum, diyen Natalie SISSON ayrıca belirtiyor: Gittiğim ülkelerde çoğu zamanlarda pahalı otellerde değil, pansiyonlarda kalıyorum. Çoğu insana göre, seyahat pahalıdır. Ama ipotek kredileri vb. gibi zorunlu ödemeleriniz yoksa, ucuz yerlerde yaşayabilirsiniz".
İşten ayrıldı, evsiz kaldı, milyoner oldu - Natalie Sisson İşten ayrıldı, evsiz kaldı, milyoner oldu - Natalie Sisson Reviewed by Editor on Cuma, Şubat 28, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.