John Chen "O paraya BBM'i satardım" dedi

BlackBerry'nin Başkanı John Chen Barcelona'da devam eden Mobil Dünya Kongresinde çarpıcı açıklamalarda bulundu. Facebook'un Whatsapp'ı 19 milyar dolara satın almasıyla ilgili BlackBerry patronu "Bu parayı bana verseler BBM'i satardım "dedi.



Böyle bir para teklifinin gelmesiyle ortaklarına de bunu tavsiye edeceğini diyen Chen, yönetim kurulunu da ikna edeceğini kaydetti.

"Mesaj işinde para olduğunu biliyorum" diyen Chen sözlerini şöyle devam etti "Fakat bu da bir gerçektir ki, yapılması gereken şey uygulamayı mümkün olduğunca büyütmek. Fiyat konusu sonra gelir".

85 milyon üyesi olan BBM den farklı olarak Whatsapp'da bu sayı 450 milyonu bulmaktadır.
John Chen "O paraya BBM'i satardım" dedi John Chen "O paraya BBM'i satardım" dedi Reviewed by Editor on Çarşamba, Şubat 26, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.