Kalp

Merhabalar, oturup kafamdaki bazı konular üzerinde bir şeyler yazmak istiyorum ama hemen vazgeçiyorum bundan. Bu günlerde acayip duygusalım. Sevmek ve sevilmekten başka bir şey düşünemiyorum. Tabi buda aşağıdaki satırlara benzer şeyler yazmama sebebiyet veriyor. Göreceğiniz üzere acı çekiyorum. Her neyse yazdığım son şiiri sizlerle paylaşırsam belki biraz daha iyi hissederim. Bu gidişle şair olacağım galiba. ;)

KALP

Gel de anlat kırılma diye
Ne sandın, kaç kurtar
Sokulup durma
Biri kapansa
Yenisi açılır yaranın
Sevgili hoyrat ve zalim
Sahte bir gülüş
Yalandan bir söz
Aldatır seni, bilirim
Gözlerin yüzüne değse
Nasıl da çarpar kalbin
Basit bir sözü
Nasıl da tarumar eder benliğini
Paramparçasın
Yine de bilirsin

Yine yenilmekten
Başka yol yok kalbine
Sahte bir gülüşe esir verir seni
İnanır yalandan bir söze
Gel de anlat
Vazgeç diye
Neyden vazgeçeceksin
Bir tarafta sen
Diğer yanda kalp
Söküp atmalı mı
Yaşatmalı mı kalbi
Kalbi kalbetmeli mi
Sen söyle ey kalp
Nasıl anlatmalı
Sen kırılıyorsun
Ben acıyorum
Ben gidiyorum
Sen ağlıyorsun
O söylüyor
Sen susuyorsun
Sen susuyorsun
Ben ölüyorum…
Kalp Kalp Reviewed by Editor on Çarşamba, Şubat 12, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.