Ben O Değilim en iyi film seçildi - İstanbul Film Festivali

33. İstanbul Film Festivali ödülleri belli oldu. Ödüller Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nda yapılan ödül töreninde sahiplerini buldu. Ödülün sunuculuğunu Tülin Özen üstlendi. Ulusal yarışmanın kazanan filmi Tayfun Pirselimoğlu'nun yönetmenliğini yaptığı "Ben O Değilim" filmi oldu.

Altın Lale Ulusal Yarışma En İyi Film Ödülü'nü
Tayfun Pirselimoğlu'nun yönettiği "Ben O Değilim" filmi aldı. 

33. İstanbul Film Festivali Ödülleri 2014


Ulusal yarışma ödülleri:

  • En İyi Film: 'Ben O Değilim' (Yönetmen: Tayfun Pirselimoğlu )
  • En İyi Yönetmen: Onur Ünlü ('İtirazım Var')
  • Jüri Özel Ödülü: 'Bir Varmış Bir Yokmuş' (Yönetmen: Kazım Öz)
  • En İyi Kadın Oyuncu: Vahide Perçin ('Ayhan Hanım')
  • En İyi Erkek Oyuncu: Serkan Keskin ('İtirazım Var')
  • En İyi Senaryo: Tayfun Pirselimoğlu ('Ben O Değilim')
  • En İyi Görüntü Yönetmeni: Ahmet Sesigürgil ('Silsile')
  • En İyi Kurgu: Reha Erdem ('Şarkı Söyleyen Kadınlar')
  • En İyi Müzik: Giorgos Koumendakis ('Ben O Değilim') ve Ali Tekbaş, Serhat Bostancı, A. İmran Erin ('Sesime Gel')
  • Seyfi Teoman En İyi İlk Film Ödülü: 'Nergis Hanım' (Yönetmen: Görkem Şarkan)


Uluslararası yarışma ödülleri:

  • Altın Lale – En İyi Film: 'Körlük / Blind' (Yönetmen: Eskil Vogt)
  • Jüri Özel Ödülü: 'Taş Bebek / Papusza' (Yönetmen: Joanna Kos-Krauze, Krzysztof Krauze)
  • Avrupa Konseyi FACE Ödülü: 'Eksik Resim / L'image Manquante' (Yönetmen: Rithy Panh)


Fipresci Ödülü:

  • Ulusal Yarışma: 'Bir Varmış Bir Yokmuş' (Yönetmen: Kazım Öz)
  • Uluslararası Yarışma: 'Dünyada 20000 Gün / 20000 Days on Earth' (Yönetmen: Iain Forsyth, Jane Pollard)


Radikal gazetesi halk ödülü

  • Ulusal yarışma: 'Sesime Gel' (Yönetmen: Hüseyin Karabey)
  • Uluslararası yarışma: 'Tom Çiftlikte / Tom a la ferme' (Yönetmen: Xavier Dolan)
Ben O Değilim en iyi film seçildi - İstanbul Film Festivali Ben O Değilim en iyi film seçildi - İstanbul Film Festivali Reviewed by Editor on Pazar, Nisan 20, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.