Beni böyle sev en iyi dizi seçildi - Gelişim Üniversitesi

Gelişim Üniversitesi Medya Ödülleri dağıtıldı. Haramidere kampüsde gerçekleştirilen törende ödüller sahiplerini buldu. On Numara prodüksiyon organizasyonu ile yapılan medya ödülleri töreninde ödüller öğrenciler tarafından seçilen kurum ve kişilere takdim edildi.

Beni böyle sev en iyi dizi
Beni böyle sev en iyi dizi 

En iyi dizi ödülünü "Beni böyle sev" dizisi aldı. Törende ödül alan diğer kişiler, kurumlar ve programlar aşağıdaki gibi oldu:

Gelişim Üniversitesi Medya Ödülleri 2014

  • Yılın Devlet Adamı: TBMM Başkanı Cemil Çiçek
  • En İyi Tematik Kanal: TRT Okul
  • Türk Sineması Onur Ödülü: İlk Yapım Evi Kemal Film
  • En İyi Müzik Kanalı: TRT Müzik
  • En İyi TV Eleştirmeni: Yüksel Aytuğ
  • En İyi Dönem Dizi Filmi: Seksenler
  • En İyi Magazin Gazetesi: HT Magazin
  • Yılın Tiyatro Oyunu: Gizli Özne
  • En İyi Dizi Film: beni böyle sev (TRT)
  • Yılın En İyi Erkek Oyuncusu: İlker Aksum
  • En Renkli TV Programı: Burada Laf Çok
  • En İyi Sağlık Programı: Doktorum
  • En İyi Çıkış Yapan Komedi Programı: Güldür Güldür
  • En İyi Haber Sunucusu: Nazlı Çelik (Star TV)
  • En İyi Sabah Haberleri Sunucusu: Seda Akgül
  • En İyi Haber Ajansı: AA
  • En İyi TV Muhabiri: Korhan Varol
  • En İyi Elektro Müzik Sanatçısı: Bedük
  • En İyi Kadın Komedi Oyuncusu: Evrim Akın
  • Yılın En İyi Kadın Oyuncusu: Ceyda Ateş
  • En İyi Güncel Haber Sitesi: Habertürk
  • En İyi Haber Gazetesi: Hürriyet
  • En İyi Spor Programı: Futbol Gündemi
Beni böyle sev en iyi dizi seçildi - Gelişim Üniversitesi Beni böyle sev en iyi dizi seçildi - Gelişim Üniversitesi Reviewed by Editor on Cumartesi, Nisan 19, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.