Yaren Unfaithful Şarkı Sözleri

Ulan İstanbul dizisinin başrol oyuncusu Şebnem Bozoklu'nun canlandırdığı, arabeskin yeni yüzü Yaren'in yepyeni parçası olan Unfaithful yayınlandı. Yaren - Unfaithful (Kezzapla - Mayonez) şarkı sözleri.

Yaren Unfaithful Şarkı Sözleri
Yaren Unfaithful - Mezar taşıma "Unfaithful" yazın...

Yaren Unfaithful Şarkı Sözleri

Söz - müzik: Yaren
Damarımdan akan RH negatif
Doğumda ölmeyi hak etmedim mi?
Şaplağı yüzüme vurmuş be ebem
Kundakta çileyi az çekmedim ki
Beni hasta eden bu aşk hepatit
Cinayet sebebim fark etmedin mi?
Acılar makyajım intihar süsüm
Ulan istanbul beni terketmedin mi?
Ulan istanbul beni terketmedin mi?
Beşikte kertmişler beni acıyla,
Gösterip vermiyor talih kuşunu
Arkadaş olmuşum ben dar ağacıyla
Üstüme almışım sevda suçunu
Üstüme almışım sevda suçunu
Kezzap'la mayonez getir be garson
Sıksınlar üstüme  bitsin bu çile
Azraile benden çay götür be garson
Almaya gelirken basmasın zile (x2)
Şiir:
Anam uyur, babam uyur
Hiç doğmamış bebem uyur
Otopsim paspasın altında
Parmak uçlarında gel de al canımı
Acıyı bale eylemişiz
Sıkıntı yok…
Çok şey gördüm
Yüzüstü gömün beni
Mezar taşıma "unfaithful" yazın
Dünya dert görsün…
Kan bile kanıyor benim içimde
Yani şarkı değil bu dostum
Bu bir katliam…
Yaren Unfaithful Şarkı Sözleri Yaren Unfaithful Şarkı Sözleri Reviewed by Editor on Perşembe, Mayıs 22, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.