Bana Artık Hicran De dizisinin ilk fragmanı yayınlandı

Kanal D ekranlarının yeni sezon dizisi Bana Artık Hicran De tanıtımlarına başladı.

Bana Artık Hicran De

Yeni sezonun en çok merak edilen ve en iddialı dizileri arasında görülen Bana Artık Hicran De dizisinin yönetmenliğini Volkan Kocatürk, senaryosunu Coşkun Irmak kaleme alıyor. Süreç filmin yapımcılığında ekrana gelecek olan yeni dizide başrol oyuncusu olarak en son Kayıp dizisi ile ekranlarda olan Aslı Enver'i görüyoruz.
...hayat, günün birinde seçim yapmaya zorlar Hicran'ı. "Ben senin annen değilim", der kızına. "Peki, sana ne diyeyim anne?" sorusuna yanıtı, çaresizlik ve isyan dolu bir fısıltıdır: Bana artık Hicran de.

Bana Artık Hicran De
Bana Artık Hicran De dizisinin ilk fragmanı yayınlandı Bana Artık Hicran De dizisinin ilk fragmanı yayınlandı Reviewed by Editor on Çarşamba, Ağustos 20, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.