Yeni dizi: Ben Olsaydım

Bir süre önce Nurgül Yeşilçay ve Erkan Petekkaya'nın aynı dizide rol alacakları bilgisi medyaya yansımıştı. Dizinin isminin "Ben Olsaydım" olduğu açıklandı.

Ben Olsaydım

Ben olsaydım dizisinin yapımcı şirketi dizi sektörüne hızlı bir şekilde giriş yapan ve yarışmalardan tanıdığımız Endemol Türkiye'dir. Dizinin yayınlanacağı tarih henüz açıklanmamakla birlikte Eylül ayında Star Tv'de başlayacağı belirtiliyor.

Ben olsaydım dizisinin senaryosunu Yıldız Tunç kaleme alıyor. Kendisi daha önce Bin bir gece, Aliye, Aşk ve ceza gibi unutulmaz yapımlara imza atmıştı. Özlem Yurtseven Ben olsaydım'ın uygulayıcı yapımcısıdır. Yönetmen koltuğunda ise Cevdet Mercan oturuyor.

Tutkulu ve imkansız aşkı konu olan Ben olsaydım dizisi yakında Star TV ekranlarında olacak.
Yeni dizi: Ben Olsaydım Yeni dizi: Ben Olsaydım Reviewed by Editor on Salı, Ağustos 12, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.