Televizyon pazarının lideri Sony oldu
DisplaySearch istatistik şirketi Ultra HD formatlı televizyonlar pazarının analizine dair yeni bilgiler sundu. Japonya'nın Sony şirketi hızlı bir başlangıç sayesinde liderliğini sürdürüyor ve 2013 yılının ikinci çeyreğinde şirketin satış hacmi rekabetin zayıf olması dolayısıyla pazarın yüzde 42,4'ünü oluşturdu.
Yabancı basına yansıyan habere göre, dördüncü çeyrekte durum kökten değişti. Çünkü Sony lider olsa bile, pazar payı yüzde 18,2 oldu ve onu izleyen Güney Kore'nin Samsung şirketi modellerin satışına üçüncü çeyrekte başlamasına rağmen Ultra HD formatlı televizyonlar pazarının genel hacminin 14,9 yüzdesine sahip çıktı.
Coğrafi bölgeler üzerinde dağılıma göre yüzde 46,3 Sony ABD'de avantajlıdır. Samsung'da bu gösterge yüzde 34,4 olmaktadır. Avrupa'da ise durum tam tersidir. Burada Samsung ve Sony'nin payı sırasıyla 40 ve 30,3 düzeyindedir.
Sony ve Samsung'dan sonraki yerleri Çin'in üç şirketi, daha sonraki yerleri LG, Sharp ve Panasonic şirketleri almaktadır.
Yabancı basına yansıyan habere göre, dördüncü çeyrekte durum kökten değişti. Çünkü Sony lider olsa bile, pazar payı yüzde 18,2 oldu ve onu izleyen Güney Kore'nin Samsung şirketi modellerin satışına üçüncü çeyrekte başlamasına rağmen Ultra HD formatlı televizyonlar pazarının genel hacminin 14,9 yüzdesine sahip çıktı.
Coğrafi bölgeler üzerinde dağılıma göre yüzde 46,3 Sony ABD'de avantajlıdır. Samsung'da bu gösterge yüzde 34,4 olmaktadır. Avrupa'da ise durum tam tersidir. Burada Samsung ve Sony'nin payı sırasıyla 40 ve 30,3 düzeyindedir.
Sony ve Samsung'dan sonraki yerleri Çin'in üç şirketi, daha sonraki yerleri LG, Sharp ve Panasonic şirketleri almaktadır.
Televizyon pazarının lideri Sony oldu
Reviewed by Editor
on
Salı, Mart 04, 2014
Rating:
Hiç yorum yok: