Televizyon pazarının lideri Sony oldu

DisplaySearch istatistik şirketi Ultra HD  formatlı televizyonlar pazarının analizine dair yeni bilgiler sundu. Japonya'nın Sony şirketi hızlı bir başlangıç sayesinde liderliğini sürdürüyor ve 2013 yılının ikinci çeyreğinde şirketin satış hacmi rekabetin zayıf olması dolayısıyla pazarın yüzde 42,4'ünü oluşturdu.



Yabancı basına yansıyan habere göre, dördüncü çeyrekte durum kökten değişti. Çünkü  Sony lider olsa bile, pazar payı yüzde 18,2 oldu  ve onu izleyen Güney Kore'nin Samsung şirketi modellerin satışına üçüncü çeyrekte başlamasına rağmen Ultra HD formatlı televizyonlar pazarının genel hacminin 14,9 yüzdesine sahip çıktı.

Coğrafi bölgeler üzerinde dağılıma göre yüzde 46,3 Sony ABD'de avantajlıdır.  Samsung'da bu gösterge yüzde 34,4 olmaktadır. Avrupa'da ise durum tam tersidir. Burada Samsung ve Sony'nin payı sırasıyla 40 ve 30,3 düzeyindedir.

 Sony ve Samsung'dan sonraki yerleri Çin'in üç şirketi, daha sonraki yerleri  LG,  Sharp  ve  Panasonic  şirketleri almaktadır.
Televizyon pazarının lideri Sony oldu Televizyon pazarının lideri Sony oldu Reviewed by Editor on Salı, Mart 04, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.